مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

تولید کننده پارچه مبلی ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مزایای پارچه رو مبلی ارزانقیمت پارچه مبلی ارزان

پارچه مبلی از اجزای اصلی مبلمان می باشد و در واقع در زیبا نشان دادن مبل تاثیر زیادی دارد. پارچه های زیادی به عنوان پارچه مبلی تولید می شوند که برخی از آنها دارای طرح های متنوع می باشند و برخی دیگر نیز به صورت یکرنگ دیده می شوند.

 

تولید کننده پارچه مبلی ارزان انواع مختلفی از جنس های پارچه را تولید می کند و آنها را به صورت عمده در بازار توزیع می کنند. تولید پارچه ارزان در جنس های متنوع از سوی تولیدی های بزرگ و کوچک زیادی انجام می گیرد.

تولید کننده پارچه مبلی ارزان

مزایای پارچه رو مبلی ارزان

مزایای پارچه رو مبلی ارزان همان گونه که در تولید مبلمان نوع چوب و مدل آن بسیار مهم است تهیه پارچه برای پوشاندن آن هم بسیار ضروری و مهم می باشد و در واقع آنچه که باعث زیبا جلوه دادن مبل می شود بستگی به پارچه دارد. پارچه ها دارای جنس های مختلفی هستند که هر کدام از آنها خصوصیات منحصر به فرد خود را دارا می باشند.

پارچه های رو مبلی ارزان دارای مزایای فراوانی هستند برای مثال با توجه به قیمت ارزان آنها می توان رویه مبل خود را به مدت زمان کوتاهی عوض کرد و از انواع جدیدتر استفاده کرد، در صورت کثیف شدن و لکه گرفتن می توان به راحتی آنها را شستشو داد، معمولا دارای ماندگاری بالایی می باشند.

تنوع رنگی بالا بهترین ویژگی این پارچه ها می باشد بنابراین می توان خیلی سریع رنگ مورد نظر خود را تهیه کرد، همچنین مقرون به صرفه بودن این پارچه ها نیز موجب شده است که افراد زیادی به سمت آنها کشیده شوند به همین جهت افراد می توانند بجای هزینه سنگین برای تعویض مبلمان نسبت به تعویض پارچه آن اقدام کنند که اتفاقا بسیار به صرفه تر هم می باشد.

پارچه های ارزان دارای اقسام مختلفی می باشند که در طرح های ساده و نقش دارد موجود می باشند و بسیار زیبا هم هستند.

قیمت پارچه مبلی ارزان

قیمت پارچه مبلی ارزان قیمت پارچه مبلی بستگی به عواملی مانند جنس پارچه و میزان تولید آن دارد لذا قیمت انواع مختلف آنها یکسان نمی باشد و از طرفی قیمت آنها دارای نوسان می باشد و دائما متغیر می باشد اما در صورت خرید عمده پارچه می توان آنها را با قیمتی عمده خریداری کرد.

خرید پارچه مبلی را می توان به روش بدون واسطه با قیمتی بسیار مناسب انجام داد. پارچه های دوخته شده از نخ های مصنوعی نسبت به انواع پارچه طبیعی قیمتی ارزانتر دارند و می توان آنها را به صورت یکجا از عمده فروشی های پارچه تهیه کرد. پارچه ها دارای تنوع جنسی و رنگی زیادی می باشند که قیمت آنها تحت تاثیر ویژگی هایی که دارند می باشد.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید