مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده تاب صندلی خانگی با قیمتی ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید ...

اطلاعاتی درباره انواع تاب صندلی خانگیمشاوره برای انتخاب و خرید تاب صندلی خانگی

تاب ریلکسی مدل تاب ریلکسی حصیری، یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های تاب می باشد که به علت دارا بودن قیمتی خوب و مناسب در کنار کیفیتی به شدت عالی، امروزه محبوبیت خیلی بالایی هم به دست آورده است.

تاب صندلی خانگی علاوه بر این که به عنوان یک المان به زیبا سازی منازل کمک بسیاری می کنند، برای ایجاد آرامش و راحتی و رفع خستگی اعضای خانواده نقش بزرگی دارد. برای خرید این محصول به صورت عمده از طریق وب سایت ما اقدام کنید و از تخفیف ویژه ای برخوردار شوید.

خرید عمده تاب صندلی خانگی با قیمتی ویژه

اطلاعاتی درباره انواع تاب صندلی خانگی

اطلاعاتی درباره انواع تاب صندلی خانگی با ماشینی شدن زندگی ها مردم کمتر وقت برای تفریح و سرگرمی و رفتن به باغ بوستان و پارک می گذارمند. به همین جهت برای تمدد اعصاب و آرامش خود سعی می‌کنند تا بیشتر وسایل را در داخل منزل برای خود فراهم کنند.

یکی از این وسایل تاب صندلی های بسیار زیبا می باشد که معمولا در خانه هایی با متراژ بالا و یا دارای حیات و بالکن کارایی فراوانی دارد.

این تاب صندلی‌ها متناسب با سلیقه متقاضیان خود در مدل‌های مختلفی طراحی و تولید شده است که به برخی از انواع تاب صندلی خانگی اشاره می کنیم

تاب صندلی های ریلکسی: که معمولاً به صورت تک نفره و دو نفره وجود دارد و از طراحی زیبا و منحصر به فردی تشکیل شده است.

تاب صندلی باغی: یک نفره یا دو نفره هستند، معمولاً این نوع تاب صندلی فضای بزرگتری را اشغال می کند و مخصوص باغ و حیاط های خیلی بزرگ است.

تاب صندلی خانگی: که در انواع مختلفی طراحی شده است و راحتی بسیار زیادی دارد و جاگیری کمی دارد که در داخل خانه و اتاق ها گذاشته می شود.

علاوه بر تنوع در ساخت و مدل تنوع در در نشیمنگاه آنها نیز وجود دارد و در رنگ های مختلف هستند و از جنس پارچه های متنوعی در این تاب ها استفاده شده است.

این تاب ها قابلیت حرکت به جلو و عقب و چپ و راست را دارند.

مشاوره برای انتخاب و خرید تاب صندلی خانگی

مشاوره برای انتخاب و خرید تاب صندلی خانگی طراحی این نوع تاب صندلی ها به صورت متفاوتی بوده تا همه سلیقه ها را راضی نگه دارد. به عنوان مثال انواع صندلی های گرد و بیضی، مستطیل، گلابی شکل، دالانی، کاموایی و غیره هستند.

اما، برخی از افراد به استفاده از تاب ریلکسی ارزان دونفره به صورت معمولی علاقه ای ندارند. این افراد مبالغ خیلی زیادی را برای مدل های شیک تر و زیبا تر تاب پرداخت می کنند تا از آن به عنوان دکوراسیون استفاده کنند.

این تاب صندلی‌ها علاوه بر تنوع مدل تنوع کیفیت هم دارند و آن بستگی به مواد اولیه دارد که در ساخت آنها استفاده می شود و همینطور هر یک دارای قیمت های منحصر به فردی هستند.

اگر مایل به خرید تاب صندلی خانگی هستید با مشاوران ما در ارتباط باشید آنها می توانند با اطلاع از متراژ خانه، محل قرار گیری و میزان بودجه شما برای خرید تاب به شما راهنمایی های لازم را ارائه دهند.

تاب های شرکت ما از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است و دارای ۳۰ ماه ضمانت نامه شکستگی و تعویض دارند، و خرید شما را تضمین می کنند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید