مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید عمده مبل استیل پتینه کاری در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید ...

اطلاعاتی درباره مبل استیل پتینه کاری ممتازجدید ترین قیمت مبل استیل پتینه کاری

مبل ها وسایلی می باشند که می توان گفت بیشترین تاثیر را بر دکوراسیون و ظاهر خانه و یا محل کار شما دارند. این کالا ها علاوه بر زیبایی ظاهر، وسایل مناسبی برای نشستن و استراحت کردن می باشند. این محصولات از مواد مختلفی، در مدل های متفاوتی و توسط تولیدکنندگان زیادی تولید می شوند. مبل استیل پتینه کاری مبلی هایی هستند که توسط تولیدکنندگان خاص تولید می گردد. جهت خرید عمده این محصول با ما همراه باشید.

خرید عمده مبل استیل پتینه کاری در کشور

اطلاعاتی درباره مبل استیل پتینه کاری ممتاز

اطلاعاتی درباره مبل استیل پتینه کاری ممتاز برخلاف نام این محصول جنس مواد اولیه آن چوب می باشد و استیل در تولید این محصول نقشی ندارد. به دلیل درخشش بسیار زیاد و جذاب این مبل به آن استیل می گویند. پتینه کاری عملیاتی است که توسط آن نقش و نگاره هایی خاص با جلوه خاص به یک وسیله می دهند. مبل های پتینه کاری شده برای استفاده در دکوراسیون های کلاسیک و سلطنتی بسیار کاربرد دارند برخی از هنرمندان در پتینه کاری از فلزات قیمتی چون طلا و نقره نیز استفاده می کنند. این محصولات پتینه کاری شده با طلا و نقره در کشور های اروپایی ارزش های شش رقمی دارند!!

مبل استیل پتینه کاری ممتاز دارای ویژگی های ظاهری بسیار جذابی می باشد که با در هم آمیختن تمدن و مدرنیته به دست می آید. این مدل از مبل برای افرادی سخت پسند و متفاوت تولید می شود که سلیقه ای بسیا خاص دارند. این کالا در گذشته توسط اشراف و خانواده سلطنتی مورد استفاده قرار می گرفت. این  مبل ها از قرن هجدهم میلادی در اروپا و در کشور فرانسه توسط افراد بسیار خاص و مجرب، مخصوص خانواده پادشاه ساخته می شدند. حتی وزرا و سایر درباریان نیز حق استفاده از این مبل ها را نداشته اند. در تولید این محصولات از ابریشم خالص، جواهرات و فلزات بسیار قیمتی، کنده کاری و رنگ های بسیار زیبا استفاده می شد. یک نمونه باقی مانده از قرن هجدهم در یک مزایده در شهر مارسی فرانسه به قیمت سه میلیون یورو به فروش رفت!!! اما ما با استفاده از رنگ های بسیار زیبا و مواد اولیه با کیفیت و هنرمندان درجه یک مبل هایی بسیار زیبا و شبیه به نمونه های سلطنتی تولید نموده ایم. ولی نه به قیمت های نجومی بازار بلکه با یک قیمت بسیار مقرون به صرفه که هر کس می تواند در صورت داشتن علاقه یک دست کامل از این مبل ها را تهیه نماید. جهت مطرح کردن پرسش و یا دریافت مشاوره پیرامون قیمت مبل استیل پتینه کاری شده با کارشناسان ما تماس بگیرید.

جدید ترین قیمت مبل استیل پتینه کاری

جدید ترین قیمت مبل استیل پتینه کاری مجموعه ما اقدام به عرضه بهترین مبل های پتینه کاری شده استیل و یا مدل ها دیگر مبل نموده که شما می توانید این محصولات را با بالاترین کیفت و نازلترین قیمت تهیه و مورد استفاده قرار دهید.در مورد جدیدترین قیمت مبل باید بگوییم که ما تخفیف های ویژه ای نیز برای شما که قصد خرید این محصولات را به صورت عمده دارید، در نظر گرفته ایم. هر چه سریع تر با ما تماس بگیرید تا از این تخفیف ها شوکه شوید!

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید