مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مبل راحتی ترک اعلا با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید ...

تاریخچه و شناخت مبل راحتی ترکراهنمای خرید مبل راحتی ترک به صورت عمده

مبل راحتی ترک مزایای بسیاری برای شما و محیط خانه تان دارد. اگر فضای خالی در خانه برای پر کردن وجود دارد اولویت اول را به این جنس مبل اختصاص دهید که حتما به آن نیاز دارید. پیش از خرید مبل راحتی ترک برای خودتان متن زیر را مطالعه بفرمایید.

خرید مبل راحتی ترک اعلا با قیمت ارزان

تاریخچه و شناخت مبل راحتی ترک

تاریخچه و شناخت مبل راحتی ترک شناخت مبل راحتی ترک: به خاطر داشته باشید که دسته “پارچه” بسیار گسترده تر از دسته “چرم” است زیرا انواع مختلف پارچه وجود دارد. احساسآسایش در مبل های پارچه ای بسته به نوع خود پارچه و سیستم پشتیبانی مبل (یعنی بالشتک و قاب) بسیار متفاوت است.

با این حال، به طور کلی مبل های پارچه ای و صندلی اداری پدیده به دلایل مختلف بسیار راحت تر از مبل های چرمی هستند. اول، پارچه تمایل به ماده ای نرم تر و گرمتر از چرم است. دقیقاً مانند صندلی های ماشین چرمی شما، مبل های چرمی می توانند در تابستان گرم و چسبنده و در زمستان سرد باشند و مبل های چرمی نسبت به مبل های پارچه ای احساس سفت تری را منتقل می کنند.

دوم، از آنجا که پارچه به طور کلی نرمتر از چرم است، شما پارچه ای را می خواهید که به اندازه کافی نرم باشد اما خیلی نرم نباشد. پارچه باید هنگام بلند شدن شکل خود را حفظ کرده و چین و چروک ایجاد نکند.

ساییدگی و پارگی مبل های پارچه ای بیشتر به درجه پارچه بستگی دارد. همانطور که انتظار دارید پارچه های باکیفیت (دقیقاً مانند پوست های باکیفیت) در برابر سایش بهتر مقاومت می کنند.

بیشتر مبل های پارچه ای با یک لایه مقاوم در برابر لکه پیشگیری می کنند، بنابراین هنگامی که نشتی اتفاق بیفتد، آنها به راحتی با محصولات مخصوص یا یک بخار دستی قابل تمیز شدن هستند.

همچنین، پارچه مانند چرم خراشیده نمی شود، بنابراین می تواند آسیب پنجه های حیوانات خانگی و اسباب بازی های کودکان را بهتر از چرم کنترل کند.

هزینه: پارچه و فریم با کیفیت گران قیمت هستند، اما همین مبل با چرم همیشه هزینه بیشتری خواهد داشت.

راهنمای خرید مبل راحتی ترک به صورت عمده

راهنمای خرید مبل راحتی ترک به صورت عمده مزایای مبل های چرمی: اگر به سمت مبل چرمی تمایل دارید، احتمالاً به ظاهر، احساس، دوام و شاید پاکیزگی چرم های معتبر جلب شده اید. چرم Faux برخی از مشخصات مشابه را دارد، اما همه آنها (به ویژه دوام و پیری طبیعی) را ب ان شکل ندارد.

هیپوآلرژنیک: مبتلایان به آلرژی اغلب با استفاده از مبل های چرمی راحت تر هستند زیرا چرم کنه های گرد و غبار و سایر حساسیت ها را به راحتی پارچه انتقال نمی دهد.

ظاهر یک مبل چرمی می تواند زیبایی خاصی را به اتاقی بدهد که امکان آن توسط پارچه سخت تر باشد. مبل های چرمی به سبک چسترفیلد بسیار سنتی هستند، اما مبل های چرمی به طور معمول نسبت به همتای پارچه ای خود مرسوم تر هستند.

اگر ظاهری مدرن را دوست دارید، صندلی حصیری فضای باز چرمی نسبت به بیشتر مبل های پارچه ای براق و پررنگ تر به نظر می رسند. 

تمیز کردن چرم بسیار آسان است معمولاً نیاز به یک گردگیری سبک است یا چند بار در سال روغن مالیده می شود در حالی که پارچه باید به طور مرتب تمیز شود. چرم دوام دارد و اگر به درستی از آن مراقبت شود، ممکن است برای چندین دهه دوام بیاورد.

 

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید