مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پارچه مبلی ترک جدید

آنچه در این مقاله می خوانید ...

رنگبندی پارچه مبلی ترک جدیدعرضه پارچه مبلی ترک جدید

خرید پارچه مبلی ترک جدید می بایست به صورت مستقیم از طریق فروشگاه های عرضه پارچه های مبلی انجام شود،

 

البته جهت دسترسی همه مجتمع های تولیدی مبل به این پارچه های وب سایت های اینترنتی معتبری نیز در این زمینه فعال می باشند که خرید از این مراکز به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می شود.

خرید پارچه مبلی ترک جدید

رنگبندی پارچه مبلی ترک جدید

رنگبندی پارچه مبلی ترک جدید پارچه مبلی ترک جدید دارای ویژگی ها و مشخصاتی می باشد. که با توجه به این فاکتورها می توان محصولی مرغوب و با کیفیت تهیه نمود، جنس پارچه ترک یعنی نوع متریال به کار رفته برای بافت این پارچه از عوامل تعیین مرغوبیت این پارچه می باشد.

  1. نوع الیاف به کار رفته برای بافت این پارچه و نوع رنگ بندی آن درخشندگی و زیبایی خاصی دارد به طور معمول برای تهیه این پارچه از الیاف مصنوعی با کیفیت استفاده شده است.
  2. تراکم تار و پود پارچه از مهم ترین معیارهای تعیین کیفیت رنگبندی پارچه مبلی می باشد، هرچه تراکم پارچه بیشتر باشد به طبع از مرغوبیت و رنگ بندی بالایی برخوردار خواهد بود زیرا تراکم بالای آن موجب استحکام و مقاومت این پارچه و نمایان گر بهتر رنگ می شود.
  3. هرچه تراکم و مقدار الیاف در این محصول بیشتر باشد به طبع کیفیت این کالا بالاتر می رود. زمانی که روی پارچه ترک دست کشیده شود هرچه نرم تر باشد رنگ بر روی آن درخشان تر دیده می شود.
  4. زبری این پارچه نشان از عدم مرغوبیت آن می باشد. هرچه تنوع رنگ پارچه بیشتر باشد و از رنگ های بیشتری برای بافت آن استفاده شده باشد از مرغوبیت بالاتری برخوردار می باشد.
  5. پارچه ترک از انواع پارچه های ماشینی از جنس ابریشم و پلی استر می باشد هرچه میزان ابریشم به کار رفته در این پارچه بیشتر باشد از مرغوبیت و استحکام بالاتری برخوردار خواهد بود.
  6. همچنین ریز بافت بودن الیاف موجب مرغوبیت بالای این محصول می شود، هرچه این محصول زیر نور خورشید درخشندگی بالاتری داشته باشد نشان از کیفیت بالای رنگ این محصول می باشد.
  7. این کالا از صنایع تولیدی نساجی کشور ترکیه محسوب می شود و استفاده از آن در دکوراسیون منازل به خصوص تولید مبلمان موجب ایجاد جاذبه و فضای گرم در منازل می شود.

عرضه پارچه مبلی ترک جدید

عرضه پارچه مبلی ترک جدید عرضه پارچه مبلی ترک جدید توسط وارد کنندگان این محصول نساجی در ایران انجام می شود واردکنندگان فوق دارای دفاتر و نمایندگی های فروش در اقصی نقاط ایران می باشند و از این طریق عرضه این محصول را به صورت گسترده در بین خریداران انجام می دهند.

خرید پارچه ترک از این مراکز از طریق وب سایت های اینترنتی آن ها نیز قابل انجام می باشد. و این مراکز به وسیله باربری های خود کالا و خدمات را به اقصی نقاط ایران ارسال می کنند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید