مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید پارچه چرم مبلی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

آشنایی با انواع پارچه چرم مبلی ایرانیفروشنده پارچه چرم مبلی ایرانی

پارچه چرم مبلی ایرانی یکی از عالی ترین و معروف ترین نوع پارچه مبلی می باشد که زبانزد عام و خاص بوده و به شدت پرطرفدار است و رنگ های متنوع و زیبایی دارد و ترکیب رنگ آن بینظیر بوده و باعث شده در کانون توجهات قرار بگیرد و خواهان زیادی در سراسر ایران پیدا کند و در نزد همگان از محبوبیت بالایی برخوردار است و خرید پارچه چرم مبلی ایرانی در مراکز اقصی نقاط کشور با قیمت به صرفه امکان پذیر می باشد.

خرید پارچه چرم مبلی ایرانی

آشنایی با انواع پارچه چرم مبلی ایرانی

آشنایی با انواع پارچه چرم مبلی ایرانی این کالای منحصر به فرد، یکی از مهمترین بخش مبل به حساب می آید و تاثیر بسزایی در زیبایی آن دارد به طوری که جلوه ی خاص و با شکوهی به آن می بخشد و در جذاب شدن دکوراسیون فضای ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری و غیره نقش مهمی داشته و موجب می شود

از نظر هر بیننده ای را به سمت خود جلب کند به همین خاطر پرمصرف می باشد و هر شخصی را مجاب به داشتن آن می کند و استفاده از آن، رضایت مصرف کنندگان را به دنبال دارد.

برای آشنایی با انواع پارچه چرم مبلی ایرانی در زیر به چند مورد از آن می پردایم:

  • پارچه مبلی چرم: جنس این پارچه نرم است و بخاطر بافت فوق العاده باکیفیتی که دارد هیچ نوع مایعاتی به درون آن نفوذ نمی کند و اگر لکه ای بر روی آن ایجاد شود به آسانی با یک دستمال پاک می شود و رنگ آن تغییر نخواهد کرد و در برابر حرارت، رطوبت و پارگی مقاوم است.
  • پارچه مبلی میکروفایبر: در مقابل لکه و کثیفی مقاوم است و برای کسانی که بچه کوچک دارند و یا از حیوانات خانگی نگهداری می کنند مناسب است و بافت محکم و بادوامی دارد و مایعات به داخل آن نفوذ نمی کند و قابل تمیز کردن بوده و با جاروبرقی به راحتی پاکسازی می شود.
  • پارچه مبلی کتان: این نوع پارچه بافت نسبتا شلی دارد و ظریف بوده و خیلی راحت روی مبل قرار می گیرد و در برابر گرد و غبار مقاومت داشته و هنگامی که لکه دار یا کثیف شود می توان آن را با یک دستمال مرطوب پاک کرد و هیچ گونه اثری از آن بر روی پارچه باقی نمی ماند.

فروشنده پارچه چرم مبلی ایرانی

فروشنده پارچه چرم مبلی ایرانی فروشنده پارچه مبلی ایرانی، آن را با مرغوبیت زیاد و درجه یک به فروش می رساند که از نظر هزینه کاملا مقرون به صرفه می باشد و همچنین برای آسایش و آرامش مشتریان عزیز، فروشگاه های اینترنتی معتبر راه اندازی شده است که از این طریق با صرف کمترین وقت و پول می توانند آن را با سهولت در بسته بندی های شیک و با رنگ دلخواه و با خیال آسوده سفارش دهند و سروقت آن را تحویل بگیرند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید