مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

صندلی تابی چوبی از کجا تهیه کنیم؟

آنچه در این مقاله می خوانید ...

انواع صندلی تابی چوبی درطرح های جدیدقیمت صندلی تابی چوبی درجه یک عمده

شرکت ما افتخار می کند که توانسته بهترین و باکیفیت ترین صندلی تابی چوبی یا صندلی راک را تولید نموده و به مشتریان با سلیقه خود عرضه نماید. انواع صندلی های تابی را می توانید با طرح ها و رنگ های زیبا از سایت ایراناسوفا تهیه نموده و از نشستن و استراحت کردن روی چنین صندلی راحتی لذت ببرید.
صندلی تابی چوبی از کجا تهیه کنیم؟

انواع صندلی تابی چوبی درطرح های جدید

انواع صندلی تابی چوبی درطرح های جدید صندلی تابی چوبی به خاطر حس خوب راحتی و آرامشی که به انسان می دهد،طرفداران زیادی دارد. این صندلی ها در طرح ها و مدل های گوناگونی ساخته می شوند. برای مثال، صندلی تابی می تواند تمام چوب و ساده باشد و یا دارای منبت کاری و نقش و نگار باشد و نشیمنگاه چوبی یا پارچه ای و یا حصیری و همینطور تکیه گاه پارچه ای یا چوبی داشته باشد.صندلی تابی تمام مبله با پاف یکی از صندلی های بسیار راحت و شگفت انگیز، مخصوصا برای مادرانی که فرزند تازه متولد شده دارند و همچنین سالمندان می باشد. صندلی تابی چوبی درجه یک، انعطاف پذیر ساخته می شوند و به خاطر راحتی پشت و کمر، و حالت بی وزنی که به بدن می دهد،گزینه بسیار مناسبی برای سالمندان و بیمارانیست که دارای مشکلات ستون فقرات هستند. پزشکان در تحقیقات مختلفی به این نتیجه رسیدند که صندلی های تابی، تاثیر بسزایی در کاهش اضطراب و افسردگی در سالمندان دارد. تکان های آرام صندلی تابی، اندورفین در بدن آزاد می کند که می تواند باعث حال خوش و آرامش و لذت در سالمندان و یا نوزادان و حتی افراد سالم شود.

قیمت صندلی تابی چوبی درجه یک عمده

قیمت صندلی تابی چوبی درجه یک عمده صندلی های تابی یا گهواره ای یا راک از انواع مختلف چوب از جمله چوب درخت کاج، چوب ساج و چوب بلوط و بامبو و یا موادی مثل چوب پلی اتیلن و فلز و کامپوزیت ساخته می شود. چوب کاج جزئ چوبهای نرم است و صندلی ساخته شده از آن قیمت ارزانتری نسبت به صندلی ساخته شده از چوب ساج دارد. چوب ساج یکی از بهترین چوبها برای ساخت صندلی تابی است. چوب پلی اتیلن که یک رزین مصنوعی است، یکی از مواد باکیفیت بالا و بادوام برای ساخت صندلی تابی به شمار می رود. مهمترین فایده استفاده از چوب پلی اتیلن، قابل بازیافت بودن آن می باشد. قیمت صندلی تابی چوبی به مواد بکار رفته در ساخت آن و طرح و مدل صندلی بستگی دارد. شرکت ایرانا مبل انواع صندلی های تابی و آویزانی را در طرح ها و مدلهای مختلف تولید کرده و با قیمت کاملا مناسب در اختیار هموطنان عزیز قرار داده است. با صندلی تابی ایرانامبل می توانید خاطرات زیبایی را در کنار عزیزانتان به وجود آورید.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید