مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه مبل استیل تهران جدید در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید ...

جدیدترین طرح های مبل استیل تهرانخرید تضمینی مبل استیل تهران به صورت عمده

مبل استیل تهران از بهترین نوع چوب های راش و پارچه های جنس عالی تهیه و تولید شده است. این مبل ها بسیار شیک و جذاب می باشد.عرضه مبل استیل تهران جدید در این مرکز فروش بزرگ و تمامی نمایندگی های وابسته به أین مرکز در تهران صورت می پذیرد.

عرضه مبل استیل تهران جدید در تهران

جدیدترین طرح های مبل استیل تهران

جدیدترین طرح های مبل استیل تهران مبل استیل دارای طراحی و رنگ بندی متنوعی می باشد و از این جهت جای بسیار زیادی برای تغییر دارد. قیمت مبلمان سلطنتی به نسبت میزان چوب بکار رفته، طرح منبت بکار رفته در آن، کیفیت پارچه بکار رفته و نوع رنگ آن تعیین می نماید و دارای قیمت بالاتری نسبت به مبل راحتی می باشد. در هنگام خرید مبل استیل انتخاب پارچه یکی دیگر از مواردی می باشد که مد نظر قرار می گیرد.

پارچه مبل استیل:

برای انتخاب پارچه می توانید در قسمت پارچه، بخش پارچه مبلمان خانگی، پارچه مد نظر را انتخاب نمایید. علاوه بر آن می توانید پارچه بکار رفته در مبلمان استیل موجود در سایت را برای بکار گیری در مبل استیل انتخاب شده خود برگزینید.

أین محصول در دو نوع هفت نفره و نه نفره موجود می باشد، کلاف به کار رفته در این نوع مبل از چوب های بلوط، گردو و راش می باشد، کف مبل از فوم سرد درجه بوده و در انواع بسیار زیبایی از رنگ های فندقی، صدفی، نقره ای، استخوانی، ورق طلا تولید و تهیه می گردد.

تاج در مبلمان استیل در وسط قرار گرفته و با هنر دست منبت کاران حرفه ای در بهترین طرح ها طراحی گردیده است. نمایندگی مبل خورشیدی مفتخر است مبل استیل یا سلطنتی را با بهترین جنس و کیفیتی بینظیر در شیک ترین سبک برای شما عزیزان با قیمت بسیار مناسب عرصه کند.

مبلمان سلطنتی در دوران مختلف به اشکال مختلف و زیبایی خاصی در زمان خود  بوده اند و جزء جدید ترین مبل روز زمان خود بشمار می آمدند. هر شهری یا کشوری سبک بخصوص خود را داشته و مدل های مبلمان سلطنتی در کشور های انگلیس یا فرانسه سبک مخصوص خود را دارا بودند. و از این رو لقب هر مبل رادر کشور خود به آن مبل  داده اند.

خرید تضمینی مبل استیل تهران به صورت عمده

خرید تضمینی مبل استیل تهران به صورت عمده خرید تضمینی مبل استیل تهران به صورت عمده از این مرکز فروش در نهایت مرغوبیت امکان پذیر می باشد.انواع مبل های استیل با کیفیت و شیک در اختیار شما قرار میگیرد کلاف مبل های استیل در سایت چوب راش و چوب گردو است  و همه دارای ضمانت هستند.خرید مبل استیل تهران بهترین گزینه انتخابی برای شما مشتریان عزیز می باشد.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید