مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عمده فروشی تاب ریلکسی یک نفره

آنچه در این مقاله می خوانید ...

تاب ریلکسی یک نفره چه ویژگی هایی دارد؟توزیع کننده تاب ریلکسی یک نفره

تاب ریلکسی مدل تاب ریلکسی حصیری، یکی از بهترین و با کیفیت ترین مدل های تاب می باشد که به علت دارا بودن قیمتی خوب و مناسب در کنار کیفیتی به شدت عالی، امروزه محبوبیت خیلی بالایی هم به دست آورده است.

فروش تاب ریلکسی یک نفره همیشه پر رونق بوده و توانسته نظر مشتریان داخلی و خارجی را جلب کند، فروش تاب ریلکسی به صورت عمده از طریق این مجموعه انجام می گیرد و خریداران زیادی را جذب کرده است، این محصول بسیار زیبا بوده و از رنگ های مختلفی تولید شده است، برای خرید و کسب اطلاعات بیشتر در این خصوص می توانید با ما در تماس باشید.

عمده فروشی تاب ریلکسی یک نفره

تاب ریلکسی یک نفره چه ویژگی هایی دارد؟

تاب ریلکسی یک نفره چه ویژگی هایی دارد؟ تاب ریکلسی محدود به هیچ فضایی نمی شود، هر جایی را که شما برای استراحت و کاهش تنش خود انتخاب می کنید، می توانید از تاب ریلکسی استفاده کنید، از این محصول بیشتر برای نشیمن، حال و پذیرایی، اتاق خواب، اتاق کودک، بالکن های دلباز، پاگرد، باغ، آتلیه، تالار، رستوران، روف گاردن و … استفاده می کنند.

این محصول در طرح ها، رنگ ها و اندازه مختلف به صورت ساده، مدرن و کلاسیک ساخته می شود. تاب ریلکسی یک نفره ۱۳۵ کیلوگرم وزن دارد و قطره پایه گرد زیر تاب ریلکسی یک نفره ۱۱۰ سانتی متر و ارتفاع ۱۹۰ سانتی متر است.

اما، برخی از افراد به استفاده از تاب ریلکسی ارزان دونفره به صورت معمولی علاقه ای ندارند. این افراد مبالغ خیلی زیادی را برای مدل های شیک تر و زیبا تر تاب پرداخت می کنند تا از آن به عنوان دکوراسیون استفاده کنند.

طول عمر این تاب در محیط باز بسیار بالا است و برای بدنه تاب از یک متریال سبک و با دوام بوده و از پلی اتیلن تولید می شود، برای کوسن داخلی تاب از انواع پارچه های مخصوص برای فضای باز و از پارچه های با دوام در طرح و رنگ های مختلف استفاده می شود.

تاب ریلکسی یکی از انواع وسایلی است که با هزینه ای معقول، جاگیری بسیار کم در حد یک کاناپه، بدون نیاز به وسایل اضافه و یا نصب و آویزان شدن از جایی، بدون نیاز به برق ، با مقاومت بالا در برابر آسیب دیدگی و … به راحتی می تواند در اختیار همگی قرار بگیرد.

توزیع کننده تاب ریلکسی یک نفره

توزیع کننده تاب ریلکسی یک نفره توزیع و پخش تاب ریلکسی کوچک به صورت مستقیم در سراسر کشور انجام می گیرد. مشتریان عزیز می توانند به صورت مستقیم و بدون واسطه از طریق این مجموعه اقدام به سفارش محصول خود کنند، زیبایی و استحکام بالا باعث افزایش فروش و همچنین استقبال مصرف کنندگان می شود. و صادرات آن می تواند سود بسیار خوبی برای شرکت تولید کننده و همچنین خود صادر کننده داشته باشد.

این محصولات به اشکال مختلف در بسته بندی های شیک، در حجم های مختلف صورت می گیرد که به بازاریابی خوب تاب ریلکسی کمک فراوانی می نماید. فروشگاه های اینترنتی نیز با جمع آوری و بررسی تاب ریلکسی های تولید شده توسط برند های مختلف، خریداران تاب ریلکسی را برای خرید تاب ریلکسی با کیفیت، آگاه می کنند. به همین دلیل مجموعه آنلاین ما بهترین مکان برای خرید تاب ریلکسی هستند

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید