مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مبل راحتی اسپرت به صورت عمده

آنچه در این مقاله می خوانید ...

آشنایی با انواع مبل راحتی اسپرت بزرگ ترین واحد توزیع مبل راحتی اسپرت

مبل راحتی در چند مدل مختلف به بازار عرضه می گردد و مشتریان باید بر اساس نوع سلیقه خود، هر یک از انواع این مبل ها را تهیه کرده و مورد استفاده قرار دهند. فروش مبل راحتی، در مدل های اسپرت، کلاسیک، سلطنتی و…. انجام می شود که در این بین، مبل اسپرت از طرفداران بسیار بیشتری به نسبت سایرین برخوردار می باشد و دلیل اصلی آن، جلوه ظاهری بسیار مطلوب و کیفیت بالای مبل راحتی اسپرت است. به دلیل دارا بودن فاکتورهای مثبت زیاد، شاهد فروش عمده این مبل در تناژ بالا در سراسر کشور هستیم.

فروش مبل راحتی اسپرت به صورت عمده

آشنایی با انواع مبل راحتی اسپرت

آشنایی با انواع مبل راحتی اسپرت یکی از دلایل حجم فروش بالای این اجناس در بازار، تنوع فراوان انواع مبل راحتی اسپرت می باشد که برای آشنایی با آنها باید به موارد زیر توجه داشته باشیم:

مبل راحتی اسپرت ال: جنس این مبل از کلاف چوب می باشد و حالت آن مانند حرف L انگلیسی است که امروزه بسیار مورد توجه همگان قرار گرفته. جنس روکش این مبل از پارچه می باشد و عرض آن در حدود ۸۰ سانتی متر است.

لایه میانی پارچه این مبل از جنس فوم می باشد و قابل شستشو نیز هست. ارتفاع این مبل در حد ۷۵ سانتی متر در نظر گرفته شده و وزن آن نیز حدود ۴۰ کیلوگرم می باشد.

مبل راحتی هشت نفره: این مبل نیز از جنس کلاف چوب می باشد با این تفاوت که دو عدد دسته آن در دو طرف مبل قرار گرفته و دسته های این مبل از جنس چوب می باشند.

جنس لایه میانی این مبل از فوم است و قابل شستشو نیز در اکثر مواقع می باشد. عمق ۶۰ سانتی متر و ارتفاع ۷۴ سانتی متر، اندازه هایی است که برای این مبل در نظر گرفته شده و وزن آن در حدود ۲۰۰ کیلوگرم است.

کاناپه مبل تخت شو: این کاناپه تمام مشخصات دو نوع مبل دیگر را برخوردار می باشد و با این تفاوت که قابلیت تخت شدن نیز دارد و برای استفاده دو نفر کاملا مناسب است.

بزرگ ترین واحد توزیع مبل راحتی اسپرت

بزرگ ترین واحد توزیع مبل راحتی اسپرتتوزیع مبل راحتی اسپرت باید با سه فاکتور اصلی و اساسی کیفیت خیلی بالا، قیمت مناسب و تنوع فراوان به بازار انجام شود تا رضایت مشتریان به طور کامل جلب شده و افراد بیشتری نیز به سمت بزرگترین واحد توزیع مبل راحتی اسپرت جذب گردند.

این واحد توزیع، باید پکیجی کامل از تمام مبل های اسپرت در طرح و رنگ های مختلف را در اختیار خود داشته باشد. به هر حال سلایق امروزه با هم متفاوت می باشند و هر کس می تواند خریدی مطابق با نوع نیاز خود انجام دهد.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید