مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروش مستقیم تاب ریلکسی سقفی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

آشنایی با قطعات تاب ریلکسی سقفیتولید کننده بهترین تاب ریلکسی سقفی

تاب ریلکسی سقفی در انواع مدل های مختلف ۲ و ۳ نفره با قیمت رقابتی به صورت مستقیم به فروش می رسد، قطعات به کار رفته در این نوع تاب از کیفیت بالایی برخوردار است به گونه ای که از هر گونه آسیب دیدگی و ضربه جلوگیری می کند. تاب های ریلکسی دارای رنگ های مختلفی نیز هستند این رنگها شامل سفید، مشکی و همین طور رنگ های سفارشی تولید می شوند.

فروش مستقیم تاب ریلکسی سقفی

آشنایی با قطعات تاب ریلکسی سقفی

آشنایی با قطعات تاب ریلکسی سقفی دنیای امروز به دلیل شرایط اقتصادی نامناسب، فشارهای کاری و بیماریها دچار تنش و استرس زیادی شده است و بسیاری از افراد برای به دست آوردن آرامش سلب شده خود به دنیال برنامه های آموزشی و از همه بدتر داروهای آرامش بخش هستند، اما به جای استفاده از این موارد می توان از یک وسیله کم هزینه مانند تاب ریلکسی استفاده نمود، تاب ریلکسی سقفی علاوه بر اینکه می تواند یک وسیله تزئینی برای منازل باشد کارایی دیگری نیز دارد.

وقتی شما چشمان خود را می بندید و سوار بر این تاب می شوید حرکت آرام این تاب می تواند آرامش ذهنی خوبی را برای شما فراهم نماید و هر گونه استرس و تنش را برطرف نماید. یکی از ویژگی این تاب این است که جای کمی را اشعال می کند، نصب آن آسان است و از قطعات بسیار ساده تشکیل شده است، به هیچ وسیله اضافی هم نیاز ندارد.

قطعات این تاب برقی نیستند و نیاز به هیچ گونه انرژی ندارد. انواع مختلفی از تاب ریلکسی موجود می باشد اما مهمترین قطعات به کار رفته در تمامی آنها به شرح زیر می باشد:

  • زنجیر
  • میله وسط
  • قلاب زنجیر
  • پیچ اتصال
  • نشیمنگاه
  • دیواره ها
  • چارچوب فلزی سقف

قطعات تاب ریلکسی سقفی به راحتی از هم جدا می شوند، همچنین برای نصب دوباره آن می توان به راحتی آنها را مونتاژ کرد.

تولید کننده بهترین تاب ریلکسی سقفی

تولید کننده بهترین تاب ریلکسی سقفی برای تولید بهترین تاب ریلکسی سقفی چه نکاتی را باید مد نظر داشته باشیم؟ بسیاری از افراد تصور می کنند تاب ریلکسی فقط مخصوص کودکان است در صورتی که این تاب برای همه سنین و همین طور افراد مسن نیز می توانند از آن استفاده نمایند، اما نکته مهمی که در هنگام خرید تاب مورد توجه قرار می گیرد کیفیت و تحمل وزنی این نوع تاب هاست. تاب ریلکسی سقفی باید به گونه ای باشد تا در هنگام حرکت دچار مشکل و آسیب نشود.

همین طور صندلی آن مقاوم بوده تا در هنگام تاب خوردن دچار شکستگی نشود، بنابراین برای تولید یک محصول با کیفیت قطعات به کار رفته در آن بسیار مهم می باشد، این تاب ها باید قادر باشند تا افراد با وزن های بالا بتوانند از آن استفاده نمایند و تحمل آنها را داشته باشند، انواع مختلفی از تاب با رنگ های مختلف تولید می شود:

  • تک نفره
  • دو نفره
  • تختی
  • گرد
  • کوچک

تولید تاب ریلکسی بافت و جصیری نیز، از مدل تاب هایی هستند که از زیبایی خاصی برخوردار می باشند. تمامی مدل های تولید شده دارای استحکام بسیار خوبی نیز هستند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید