مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت خرید صندلی تابی ارزان درب کارخانه

آنچه در این مقاله می خوانید ...

بهترین انواع صندلی تابی ارزان درجه یکمراکز اصلی خرید صندلی تابی ارزان عمده

صندلی تابی یکی از بهترین صندلی های موجود در بازار است که تفاوت آن با محصول های دیگر در این است که دارای پایه ای است که توسط زنجیر به سقف متصل می باشد. این محصول دارای انواع مختلفی است و برای کودک، بزرگسال و.. در سایزهای مختلف طراحی شده است. یکی از فاکتورهای مهم در هنگام خرید صندلی تابی قیمت آن است و بیشتر افرادی که قصد خرید عمده این محصول را دارند به دنبال صندلی تابی ارزان با قیمت کارخانه می باشند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه ادامه را دنبال کنید.

قیمت خرید صندلی تابی ارزان درب کارخانه

بهترین انواع صندلی تابی ارزان درجه یک

بهترین انواع صندلی تابی ارزان درجه یک انواع صندلی تابی ارزان با جنس های گوناگون در بازار موجود است که بهترین و درجه یک ترین انواع آن عبارتند از:

  • صندلی تابی حصیری: علت نامگذاری این محصول این است که بر روی آن حصیری محکم و مقاومت بافته شده است. نوع حصیر به کار رفته در محصولات مختلف متفاوت است برای مثال ممکن است از جنس PE و یا مواد پلی اتیلنی تولید شود. لازم به ذکر است بدانید این نوع تاب در برابر عوامل خارجی مانند سرما، رطوبت، نور مستقیم خورشید نیز از خود مقاومت بسیار بالایی نشان می دهد.
  • صندلی تابی کودکان: این محصول به دلیل اینکه برای بچه ها استفاده می شود در سایزهای کوچک تری طراحی و تولید می شود همچنین دارای رنگ های مختلفی است که خریداران می توانند با توجه به سایر وسایل موجود در اتاق کودک رنگ آن را انتخاب کنند. 
  • صندلی تابی مبلی: مکان نشیمنگاه این محصول بسیار نرم و راحت است که افراد می توانند زمان زیادی را بدون احساس خستگی بروی آن بنشینند. این محصول به دلیل اینکه از زیبایی فوق العاده ای برخوردار است در دکوراسیون داخل منزل نیز استقاده می شود.
  • صندلی تابی ال شکل: برخلاف سایر صندلی های تابی که دارای نشیمنگاه گرد هستند نشیمنگاه این محصول به صورت ال می باشد به همین دلیل دارای ظاهری متفاوت نسبت به محصولات دیگر است.

مراکز اصلی خرید صندلی تابی ارزان عمده

مراکز اصلی خرید صندلی تابی ارزان عمده انواع مختلف صندلی تابی بعد از تولید توسط مراکز اصلی خرید صندلی تابی ارزان در میان خریداران توزیع و پخش می شود. در مرکز اصلی بهترین و با کیفیت ترین نوع این محصول که دارای استحکام و مقاومت بالای است موجود می باشد و به صورت عمده و با قیمت ارزان به مشتریان ارائه می شود. 

افرادی که متقاضی خرید عمده هستند می توانند از طریق این فروشگاه که به عنوان یکی از مراکز اصلی فروش این محصول به شمار می رود برای خدید به صورت مستقیم و یا غیر مستقیم اقدام نمایند‌. 

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید