مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت پارچه مبلی گلدار جدید

آنچه در این مقاله می خوانید ...

معرفی انواع پارچه مبلی گلدار جدیدعرضه پارچه مبلی گلدار جدید

پارچه مبلی گلدار در طرح و رنگ متنوع و متعدد و کیفیتی بسیار عالی قیمت عمده و مستقیم از طریق سایت به فروش می رسد. قیمت پارچه متناسب با کیفیت آن تعریف شده و این نوع از منسوجات به لحاظ کیفیت بسیار مرغوب و ویژگی های خوبی که دارند آمار فروش بسیار خوبی را نیز به خود اختصاص داده اند. پارچه مبلی گلدار جدید در طرح و رنگ و مدل متفاوت توجه بسیاری از مشتریان را به خود معطوف نموده است.

 

قیمت پارچه مبلی گلدار جدید

معرفی انواع پارچه مبلی گلدار جدید

معرفی انواع پارچه مبلی گلدار جدید پارچه های مبلی در جنس ها و طراحی و مدل و رنگ متعدد و متنوعی به بازار عرضه می شوند. پارچه گلدار در طراحی ریز و درشت و گل های برجسته و همچنین در جنس های مختلف اعم از مخملی، پشمی، نخی، مازراتی و چرم و….توسط کارخانه های منسوجات تولید و روانه بازار می شود.

این پارچه ها با کیفیت ها و ویژگی های متفاوتی به بازار عرضه می شوند . مثلا پارچه هایی که از جنس نخی هستند قابلیت شستشوی خوبی داشته و در عین حال که مقاوم می باشند در خود جمع می شوند.

پارچه در نوع پشمی گرمایش خوبی را به شما انتقال می دهد و از استحکام خوبی برخوردار است. پارچه چرمی گیرایی و جذابیت بالایی دارد ولی در برابر خط و خش مقاوم نیست و تنوع رنگی بالایی ندارد.

 

پارچه کتان به مرور زمان دچار فرسایش می شود و متاسفانه مثل الیاف نخی در خود جمع می شود. پارچه نانو خاصیت ضد لک و آب دارد مضاف بر این از نرمی و لطافت فوق العاده ای برخوردار است. البته مواردی که عرض کردم تنها چند نمونه از انواع پارچه های موجود در بازار می باشد.

عرضه پارچه مبلی گلدار جدید

عرضه پارچه مبلی گلدار جدید پارچه مبلی گلدار جدید با طراحی بسیار زیبا و چشم نواز و رنگ های بی بدیل قیمت عمده و مستقیم از طریق سایت به فروش می رسد. عرضه این نوع از منسوجات با روش کلی فرصت ناب و ویژه ای را برای مشتریان فراهم نموده است تا قادر به خرید بهتر و با کیفیت باشند.

عرضه پارچه جدید با کیفیتی بسیار خوب و مقاوم و استحکام کافی و قیمت عمده از طریق فروشگاه غیر حضوری میسر می باشد. قیمت پارچه گلدار بستگی به طراحی و کیفیت های مختلفی که دارند متغیر و گوناگون است.

این پارچه بیشتر برای مبلمان هایی که در نوع اسپرت و راحتی هستند قابلیت استفاده دارد. مشتریان و خریداران محترم می توانند برای خرید این پارچه گلدار از طریق سایت اقدام به ثبت سفارش خود نمایند. قیمتی که فروشنده این محصول برای شما مشتریان در نظر گرفته زیر قیمت بازار است و به لحاظ روش عرضه مستقیم بسیار مناسب محاسبه می شود.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید