مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز عرضه پارچه مبلی شانل ساده

آنچه در این مقاله می خوانید ...

خصوصیات پارچه مبلی شانل سادهقیمت پارچه مبلی شانل ساده

پارچه مبلی شانل ساده یکی از پرکاربردی ترین و با کیفیت ترین پارچه مبلی یا رو بالشتی به حساب می آید که در رنگ بندی های مختلفی بافته می شود. اگر به دنبال تغیر دکوراسیون منزل خود هستید و می خواهید رو بالشتی و مبلی خود را عوض کنید حتما به مراکز عرضه پارچه شانل مبل این محصول مراجعه نموده و یا از طریق این سایت اقدام نموده و از بهترین و هوش رنگ ترین آنها خریداری نمایید.مرکز عرضه پارچه مبلی شانل ساده

خصوصیات پارچه مبلی شانل ساده

خصوصیات پارچه مبلی شانل ساده پارچه ای که مناسب با مبل باشد باید خصوصیاتی نظیر پارچه شانل را داشته باشد این خصوصیات در چند مورد مهم تقسیم بندی می شود. در مورد خصوصیات پارچه مبلی شانل در طرح های ساده می توانیم به موارد مهم آن اشاره نماییم.

  • مقاومتی که این محصول دارد از مهمترین ویژگی این کالا به شمار می رود و می تواند در برابر سایش زیاد محکم باشد به خصوص افرادی که دارای فرزند کوچک هستند بهتر است از این پارچه استفاده کنند چون اغلب کودکان مبل را دست مایه بازی می دانند.
  • قابلیت شستشو را دارد اما این پارچه لک پذیری ندارد و عدم کثیف شدن آن یکی از امتیاز های خوبی است که دارد و می توان با شامپو فرش و یک اسفنج نرم آن را تمیز نمود بدون آنکه لک یا چربی بر روی این پارچه بماند. پارچه شانل در زیبایی و مقاومت مبلمان نقش مهمی ایفا می کند و طول عمر مفید ان را افزایش می دهد.
  • از خصوصیات ظاهری این محصول می توانیم به نرم بودن و پرز های نرم آن اشاره کنیم که بیشتر ان را به عنوان مخمل می شناسند ولی اختلاف این پارچه با مخمل در نرمی و لطافت بیشتر ان بوده و این نکته هم قابل توجه است که مخمل فقط یک روی آن نرم بوده ولی این پارچه به صورت دورویه آن پرزدار و نرم است.

قیمت پارچه مبلی شانل ساده

قیمت پارچه مبلی شانل ساده پارچه مبلی شاتل در طرح های متنوعی نیز موجود است اما طرح های ساده ان بیشتر مورد توجه افراد قرار گرفته است و مردم بیشتر از این محصولات خریداری می کنند. قیمت پارچه ساده شانل از نوع طرح دار و گلدار آن ارزان تر می باشد. برای اطلاع از قیمت روز این محصول می توانید از طریق این سایت اقدام کنید زیرا این کالا به صورت لحظه ای نوسان قیمت دارد.

قیمت پارچه با توجه به عوامل مختلفی متغیر می باشد که بر اساس رنگ، کیفیت، متراژ مواد اولیه بافت و در نهایی هزینه های که برای تولید این کالا به کار رفته است بستگی دارد. بازار فروش و رقبایی که در بازار وجود دارد نیز بر روی قیمت اثر گذار هستند اما این سایت از نازل ترین قیمت ها برخوردار می باشد.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید