مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

نمایندگی انواع مبل راحتی بدون پایه در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید ...

دلیل محبوبیت مبل راحتی بدون پایه چیستنرخ نهایی مبل راحتی بدون پایه درجه یک

مبل راحتی بدون پایه نیز یکی از انواع مبلمان تولیدی در کشور می باشد که به اشکال متفاوتی در نمایندگی های فروش مبلمان موجود می باشد. این مبل ها همانطور که از اسم آنها مشخص است هنگام نشستن روی آنها کاملا احساس خوشایندی به انسان دست می دهد. معمولا برای تهیه این دسته از مبل از چوب های مقاوم و با کیفیت استفاده می شود. امروزه نمایندگی های فراوانی در کشور موجود هستند که به فروش مبل راحتی بدون پایه مشغول هستند و فروش بسیار خوبی هم دارند.

نمایندگی انواع مبل راحتی بدون پایه در کشور

دلیل محبوبیت مبل راحتی بدون پایه چیست

دلیل محبوبیت مبل راحتی بدون پایه چیست در حال حاضر از بین تمامی مبل های تولیدی که در کشور وجود دارند مبل راحتی بدون پایه از محبوبیت بالاتری برخوردار است. در حقیقت مبل راحتی درجه یک از چوب های مقاومی مانند چوب راش، گردو و توسکا و … ساخته می شود که ماندگاری آنها طولانی مدت است و در برابر فشارهای احتمالی آسیبی نمی بینند همچنین در تهیه آنها از الیاف مصنوعی با کیفیت برای پر کردن داخل آنها استفاده می شود که این باعث می شود که بسیار نرم و لطیف باشند، همچنین برای جلد گرفتن این مبل ها از انواع پارچه های با کیفیت در رنگ بندی های متنوع و زیبا استفاده می شود که این باعث می شود که به راحتی بتوان رنگ موردنظر خود را به گونه ای انتخاب کرد که با دکوراسیون منزل و فرش و تابلو فرش هماهنگی داشته باشد و به گونه ای یک ست خوشگل و زیبا را به وجود آورد.مبل های راحتی علاوه بر خصوصیات خوبی که از لحاظ نوع چوب و پارچه بکاربرده شده در تهیه آنها دارند دارای ویژگی های دیگری از این قبیل می باشند: باعث نظم بخشیدن به سالن و اتاق می شوند، به دلیل نداشتن پایه سطح زیر آنها همیشه تمیز می ماند و آسیبی به فرش نمی رسانند همچنین از این نوع از مبل ها می توان به عنوان تخت خواب استفاده کرد زیرا بسیار نرم و لطیف هستند.

نرخ نهایی مبل راحتی بدون پایه درجه یک

نرخ نهایی مبل راحتی بدون پایه درجه یک نرخ مبل راحتی در واقع به مواد اولیه بکاربرده شده برای ساخت آن بستگی دارد یعنی هرچه که از چوب های با کیفیت و پارچه های مناسب استفاده شود قیمت مبل نیز به مراتب بیشتر خواهد بود. امروزه در سطح کشور نمایندگی های فراوانی موجود هستند که انواع این مبل راحتی را در کیفیت های متفاوت و همچنین قیمت های گوناگون در بین مردم توزیع می کنند. البته می توان مبل راحتی را به صورت مستقیم از کارگاه های تولیدی آن با قیمت مناسب تری نسبت به قیمت بازار خریداری کرد.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید