مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

هزینه خرید مبل راحتی لمسه دوزی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مزیت های استفاده از مبل راحتی لمسه دوزیفروش مبل راحتی لمسه دوزی با قیمتی مناسب

امروزه انواع مبل ها از جمله مبل راحتی لمسه دوزی در کشور از رونق و پیشرفت تولیدی بالایی برخوردار می باشد که مشتریان خاص خود را دارا بوده و نیز از کیفیت مرغوب و قیمت مناسب به روش عمده در بازار عرضه می شوند که برای خرید می توان از طریق شرکت ها و کارگاه های تولیدی این نوع محصول را خریداری نمود که از این طریق و بدون واسطه ارزان تر و نیز مقرون به صرفه تر می باشد.

هزینه خرید مبل راحتی لمسه دوزی

مزیت های استفاده از مبل راحتی لمسه دوزی

مزیت های استفاده از مبل راحتی لمسه دوزی

لمسه  می تواند بر روی قسمت های مختلفی از انواع مبل های راحتی انجام شود که شامل مبلمان و سرویس خواب نیز می شود. همچنین استفاده از لمسه کاری در سرویس خواب مخصوصا تختخواب معمولا به این شکل است که قسمت جلو و پشت تخت که از جنس پارچه و یا چرم است به شکل لمسه کوبی طراحی می شود تا زیبایی و جلوه بیشتری داشته باشند.

امروزه از لمسه کاری علاوه بر مبلمان و سرویس های خواب در قسمت هایی از خانه مانند: درب منزل، اداره ها، برخی از دیوارها نیز برای داشتن دکوراسیون لوکس و شیک استفاده می شود که دارای زیبایی خاص خود می باشند.

از مزیت ها و ویژگی های خاص این نوع محصولات عمده دارای رویه های مسطح و صاف هستند که به شکل یک تکه رویه دوزی شده اند که در بعضی موارد و مدل ها رویه های آن ها با فاصله های منظم دکمه دوزی شه اند که حالت چین دار به خود گرفته اند.

این نوع لمسه دوزی ها روی مبلمان های مدرن و کلاسیک و نیز بر روی میزهای جلو مبلی با کیفیت عالی و مرغوب و همچنین با ظرافت و زیبایی خاصی بر روی مبل ها صورت می گیرد که دارای علاقه مندان زیادی هستند.

از دیگر مزیت های لمسه به دلیل برق و جلایی که روی پارچه های چرمی وجود دارد نمایان تر است و پستی بلندی های سطح کار بیشتر به چشم می آید.

فروش مبل راحتی لمسه دوزی با قیمتی مناسب

فروش مبل راحتی لمسه دوزی با قیمتی مناسب

عوامل زیادی در تعیین قیمت مبل راحتی لمسه دوزی دخالت دارند که از جمله می توان به نوع کیفیت، نوع برند، نوع مواد اولیه و ارگانیک استفاده شده در محصول، نوع ست و انواع مبل، نوع پایه ها کوتاه و بلندی، و غیره اشاره نمود که از ارزش بالایی در قیمت آن برخوردار می باشد.

مراکز و نمایندگی های بزرگی در سراسر کشور وجود دارند که فروش مبل راحتی لمسه دوزی را با کیفیت مطلوب و نیز با قیمت مناسب به صورت عمده انجام می دهند که بسیار حائز اهمیت می باشند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید