مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

سفارش قیمت مبل استیل جدید با قیمتی ویژه

آنچه در این مقاله می خوانید ...

آنچه باید از مبل استیل جدید بدانیدعوامل موثر در قیمت مبل استیل جدید ممتاز

مبل‌های استیل یکی از زیباترین و شکیل‌ترین مبل‌های ساخته شده هستند که استفاده از آن‌ها در دکوراسیون منازل، سبب شیک شدن دیزاین می‌شود و به این ترتیب بسیاری را جذب خود کرده است. 

در ادامه با ما همراه باشید تا درباره ویژگی‌های مبل استیل جدید و سفارش آن با قیمت ویژه  اطلاعات تکمیلی و مفید در اختیار شما عزیزان قرار دهیم؛ 

سفارش قیمت مبل استیل جدید با قیمتی ویژه

آنچه باید از مبل استیل جدید بدانید

آنچه باید از مبل استیل جدید بدانید مبل‌های ساخته شده به سه دسته تقسیم می‌شوند که عبارت است از مبل راحتی، مبل استیل و مبل کلاسیک. 

منظور از مبل استیل همان مبل سلطنتی است که نسبت به سایر انواع مبل‌ها دارای جنس، شکل و قیمت متفاوتی است. 

مبل‌های استیل معمولا دارای بدنه و دسته‌های چوبی از جنس چوب درخت گردو یا درخت سفید و بامبو است که دارای مقاومت بالایی هستند و در برابر پوسیدگی و فشار استحکام بالایی دارند. 

قسمت پشتی و نشیمن‌گاه این مبل‌ها، از کناف ضخیم است و روی این کناف‌ها با پارچه‌های ابریشمی ضخیم پوشانده شده است که پرز دهی ندارند و شست و شوی آن‌ها بسیار آسان بوده و در اثر تماس مستقیم با شوینده‌ها و آب تار و پود آن‌ها از بین نمی‌رود. 

از ویژگی‌های مبل استیل جدید ممتاز، کنده‌کاری‌های قسمت چوبی آن‌ها است که با ظرافت خاصی آنجا می‌شود و سبب زیبایی پایه‌ها، تاج و دسته این مبل‌ها می‌شود. 

با توجه به اینکه این نوع مبل‌ها از کناف و چوب تهیه می‌شوند، دارای وزن سنگینی بوده و بیشتر در منازل بزرگ کاربرد دارند که در قسمت پذیرایی قرار می‌گیرند و با توجه به طراحی‌های قسمت چوبی و همچنین نقش و نگارهای رنگارنگ قسمت پارچه‌ای آن، زیبایی محیط را دو چندان می‌کند. 

عوامل موثر در قیمت مبل استیل جدید ممتاز

عوامل موثر در قیمت مبل استیل جدید ممتاز عوامل زیادی می‌تواند روی قیمت مبل استیل جدید ممتاز اثر بگذارد که عبارتند از نوع چوب مورد استفاده، کیفیت مواد اولیه قسمت‌های نشیمن‌گاه، شرکت سازنده و نحوه خرید. 

همواره مبل‌های سلطنتی قیمت گران‌تر نسبت به انواع دیگر مبل‌ها دارند که این به دلیل مرغوب بودن مواد به کار رفته در ساخت آن است و در عوض پرداخت هزینه زیاد، می‌توان از دوام و عمر  این نوع مبل اطمینان حاصل کرد، به طوری که در صورت نگهداری صحیح طول عمر آن چیزی حدود ده الی پانزده سال خواهد بود. 

تولیدی ما اقدام به ساخت و عرضه این نوع مبل‌ها به قیمت ویژه کرده است که سبب رضایت مشتری‌ها شده و بسیاری را جذب خود کرده است. 

مشتریان گرامی می‌توانند جهت خرید مبل استیل ممتاز و جدید به قیمت مناسب و ویژه، به سایت اینترنتی و معتبر ما مراجعه و سپس اقدام به ثبت سفارش نمایند. 

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید