مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

پخش عمده مبل ۷ نفره راحتی اعلا

آنچه در این مقاله می خوانید ...

چگونگی تولید مبل ۷ نفره راحتیفروشندگان مبل ۷ نفره راحتی در کشور

مبل ۷ نفره راحتی نمونه ای از بهترین مبل ها می باشد که که دارای ۷ نشیمن است و از راحتی بسیار زیادی برخوردار می باشد و با طرح زیبایی که دارند موجب زیبایی دوچندان دکوراسیون منزل خواهند شد. تولید و پخش عمده مبل ۷ نفره راحتی اعلا از سوی تولیدکننده با استقبال بسیار زیاد مشتریان همراه بوده است. از آنجایی که می توانند مبل با کیفیتی را با رنگ دلخواه خود انتخاب نمایند و با قیمت مناسبی آن را خریداری نمایند.

پخش عمده مبل 7 نفره راحتی اعلا

چگونگی تولید مبل ۷ نفره راحتی

چگونگی تولید مبل 7 نفره راحتی آیا از چگونگی تولید مبل ۷ نفره راحتی خبر دارید؟ امروزه انواع مبل های ۷ نفره راحتی با مرغوب ترین کیفیت در بازار مورد خرید و فروش قرار می گیرند.

معمولا در ساخت این مبل ها از بهترین مواد اولیه استفاده شده است می توان مراحل تولید مبل های راحتی ۷ نفره را این طور بیان کرد: 

  • رام بری: در ابتدا چوب مورد نیاز جهت ساخت مبل راحتی را از جنگل تهیه می کنند که شامل چوب گردو، راش، بلوط، افرا، چوب روسی و … می باشد. معمولا چوب ها را به انبار برده تا حسابی خشک شوند.
  • نجاری: حال چوب مورد نظر برای مبل راحتی را انتخاب می کنند و سپس به کارگاه های نجاری مخصوص برای برش آنها انتقال می دهند. باید برش مبل بدرستی و با دقت انجام گردد به طوری که هیچ ترک خوردگی در سطح آن ایجاد نشود.
  • رنگ کاری مبل: بعد از ایجاد کلاف اولیه مبل، باید به دقت توجه نمود تا اگر چوب دارای خراشیدگی و خرابی باشد آن را با استفاده از رنگ و سمباد ترمیم نمود. این کار موجب دوام بیشتر مبل می گردد و ظاهر زیباتری به آن می بخشد. معمولا از رنگ های پلی استر مات و براق برای رنگ زدن مبل ها استفاده می کنند.
  • پارچه مبل راحتی:  انتخاب پارچه مبل راحتی بسیار اهمیت دارد و معمولا از بین پارچه های آبرنگی، مخملی، شاد و … انتخاب می شوند.
  • رویه کوبی مبل: رویه کوبی در مبل از مراحل حساسی است چرا که در زیبایی و راحتی مبل نقش زیادی دارد. رویه کوبی خود از چند مرحله تشکیل شده است که از جمله تسمه کشی، فنر کشی، قرار دادن اسفنج بر روی مبل و … .  انجام این مراحل نیاز به ظرافت و مراحت دارد تا بر جلوه زیبا مبل اثر بگذارد.

فروشندگان مبل ۷ نفره راحتی در کشور

فروشندگان مبل 7 نفره راحتی در کشور با توجه به این که بسیاری از افراد ترجیح می دهند تا در اتاق پذیرایی و نشیمن خود از مبل راحتی استفاده کنند به همین جهت خرید و فروش مبل ۷ نفره راحتی بازار پر رونقی را به خود اختصاص داده است. 

به همین جهت فروشندگان مبل ۷ نفره راحتی در کشور با توجه به استقبال زیاد مردم از این مبل ها آنها را با کیفیت بالا و رنگ بندی های متنوع تولید و در بازار توزیع می کنند تا مشتریان با توجه به سلیقه خود به خرید آنها بپردازند.

معمولا برای راحتی بیشتر مشتریان فروش مبل های ۷ نفره راحتی هم به صورت حضوری و هم به صورت اینترنتی مهیا گردیده تا مشتریان در کمترین زمان ممکن به خرید این محصولات بپردازند. 

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.

Call Now Buttonتماس بگیرید