مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

عرضه کننده تاب ریلکسی حصیری ایرانا مبل

آنچه در این مقاله می خوانید ...

قابل شستشو بودن تاب ریلکسیقیمت فروش تاب ریلکسی حصیری

تاب ریلکسی یکی از انواع تجهیزات مخصوص اتاق ها می باشد که از جنس های مختلفی تشکیل شده و یکی از بهترین آن ها نوع تاب ریلکسی عربی است و بسیار شیک و زیبا ساخته شده است.

عرضه کننده تاب ریلکسی حصیری ایرانا مبل بهترین و خوش ساخت ترین نوع این تاب ها را، در رنگ ها و شکل های متنوع عرض می نماید و این نوع تاب ها بسیار پر متقاضی به محبوب شدند.

عرضه کننده تاب ریلکسی حصیری ایرانا مبل

قابل شستشو بودن تاب ریلکسی

قابل شستشو بودن تاب ریلکسی تاب ریلکسی دارای اجزای مختلفی است و می توان هر یک از قسمت های آن را که کثیف شد مورد شستشو قرار داد؛

  • قابل شستشو بودن تاب ریلکسی به این معنا است که اجزای آن از کیفیت بسیار خوبی برخوردارند و با شستشو به هیچ وجه خراب نخواهد شد.
  • به طور مثال بخش عمده آن به شکلی اصلی ساخته شده است که دیگر نیازی نیست نگران باشیم ممکن است با شستشو این بخش ها از هم جدا شده و یا تخریب شوند، بلکه به راحتی با هر نوع ماده شوینده قابل شستشو خواهند بود.
  • بخش نشیمنگاه آن از پارچه های نرم و لطیف و همچنین تشکیل شده است و می توان این قسمت ها را به راحتی از تاب جدا کرده و سپس در ماشین‌ های لباسشویی آن ها را شست.
  • این بخش‌ها با این که از رنگ های متنوعی تشکیل شده اند اما هنگام تمیز کردن و شستن با انواع مواد شوینده به هیچ وجه این رنگ ها از بین نخواهد رفت، چراکه رنگ ثابت بوده و حتی بعد از چندین بار شستشو نیز کمرنگ نمی شوند.
  • حتی پایین آن با این که از نوع فلزی است اما با شستشو دچار زنگ زدگی نمی شود چرا که کاملا گالوانیزه شده و در برابر زنگ خوردگی کاملا مقاوم است.

قیمت فروش تاب ریلکسی حصیری

قیمت فروش تاب ریلکسی حصیری قیمت فروش تاب ریلکسی شیراز با توجه به اندازه، اجزا و همچنین کیفیت مواد اولیه به کار رفته در آن تعیین می گردد.

همچنین تعداد خرید مشتریان نیز می‌تواند در قیمت فروش آن تاثیر بسزایی داشته باشد به طور مثال در صورتی که خرید آن تعداد های بالای ۲ عدد باشد به اجزای هر تاب حصیری قیمت فروش حدود ۱۵ درصد کاهش خواهد داشت.

همچنین در صورت خرید از خود تولیدکننده آن هم به شیوه ای بدون واسطه و مستقیم می توان در جابجایی قیمت ها و از آن داشتن آن ها تاثیر داشت.

می توان قیمت های این محصولات را از طریق تلفنی از همین مجموعه جویا شد و با بازار های دیگر مقایسه کرد، از آن گذشته این که می‌توان با استفاده از این شماره تلفن ها سفارش را به شکل آنلاین و غیر خصوصی نیز انجام داد.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید