مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع تاب ریلکسی بامبو بدون واسطه

آنچه در این مقاله می خوانید ...

تفاوت تاب ریلکسی بامبو با تاب ریلکسی حصیریپخش کنندگان بهترین تاب ریلکسی بامبو

تاب ریلکسی بامبو ویژگی های زیادی دارند برای مثال ؛۱. تاب های شیشه ای کامل شفاف هستند،۲. دیگر ویژگی آن است که به علت شفاف بودن میتوان به راحتی الودگی را از ان تشخیص داد ،۳. ویژگی بعدی شستوشوی اسان آن است .۴ این تاب ریلکسی شیشه ای بسیار شیک است.۵.تاب شیشه ای بسیار حساس است، ۶. باید بدور از هر گونه ضربه ای نگهداری شود. ،۷.مقاوم در برابر سرما، ۸. مقاوم در برابر تابش افتاب ،۹.در تمام مناطق ایران قابل استفاده است.، ۱۰ .ازین تاب ها میتوان در محیط خانه هم استفاده کرد.

توزیع تاب ریلکسی بامبو بدون واسطه

تفاوت تاب ریلکسی بامبو با تاب ریلکسی حصیری

تفاوت تاب ریلکسی بامبو با تاب ریلکسی حصیری تاب های ریلکسی انواع مختلفی در زمینه های رنگ طرح جنس و اندازه و حتی سایز دارند ، که از محبوب ترین طرح های آن میتوان به مدل گرد اشاره کرد و در رنگ ها هم قهوه ای و سفید بسیار پرطرفدار هستند، این تاب ها وزن ۱۳۰ تا ۲۵۰ کیلوگرم را میتواند تحمل کند ؛ همچنین تمام تعادل تاب بر روی پایه فلزی آن است که از رنگ برای پوشش آن و زیبایی بیشتر کمک میگیرند.

تاب ریلکسی حصیری از کناف ساخته میشود ، که در نوع خود بسیار زیبا و سبک است، به دلیل رنگ طبیعی زیبایی که دارد میتواند در خانه ها و باغ ها بدون رنگ مورد استفاده قرار بگیرد ، اما باید توجه کرد که کناف در طی زمان و با برخورد باران و سرما به سطح آن و یا تابش زیاد خورشید به آن ، دچار پوسیدگی میشود و از بین میرود .

با پیشرفت مفهوم توسعه ی پایدار در جهان ، استفاده از چوب بامبو به عنوان یک محصول محکم ، مقاوم ، سازگار با محیط ، تجدید پذیر در فرایند های ساختمانی مورد توجه قرار گرفت ؛ لذا علاوه بر این ها ، چند سالی است که از خود گیاه بامبو و چوب آن در زمینه های طراحی درون ساختمان مورد استفاده‌ قرار میگیرد.

ساخت تاب های ریلکسی از چوب بامبو ، یک ایده خلاقانه و بسیار جدید است ، با توجه به شناختی که از چوب بامبو، استحکام آن و همچنین فواید آن برای محیط زیست دارید می‌توانید حدس بزنید که این تاب ها با کیفیتی بسیار بالا مقاوم در برابر ضربه و تابش خورشید تولید شده اند که به شما در چیدمان زیبا تر و اساسی تر کمک کنند.

پخش کنندگان بهترین تاب ریلکسی بامبو

پخش کنندگان بهترین تاب ریلکسی بامبو اگر به باغ علاقه دارید و یا اگر در طول هفته مشغله های زیاد دارید با خرید تاب ریلکسی که از چوب بامبو درست شده اند میتوانید لذت و ارامش را برای خودتان به ارمغان بياوريد ، این تاب ها علاوه بر راحتی ظاهری شیک به خانه و محیط اطراف شما می بخشند، تا هم خودتان و هم عزیزانت از آن لذت ببرید.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید