مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

توزیع کننده پارچه مبلی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید ...

مشخصات پارچه مبلی مرغوبتولید کنندگان پارچه مبلی مرغوب

بدون استفاده از پارچه مبلی عملا مبل قابل استفاده نیست و ظاهر بسیار نازیبایی دارد. پارچه مبلی در انواع مختلف آن می توانند باعث ایجاد ظاهری بسیار شیک در مبلمان شود و به این ترتیب کاربرد و نقش آن را در دکوراسیون داخلی بسیار زیاد کند.

توزیع کننده پارچه مبلی مرغوب اقدام به ارائه این محصول با قیمت مناسب و در طرح ها و جنس های مختلف نموده است و آن را در اختیار خریداران قرار می دهد تا بتوانند از آن برای زیبا نمودن انواع مبلمان استفاده کنند.

توزیع کننده پارچه مبلی مرغوب

مشخصات پارچه مبلی مرغوب

مشخصات پارچه مبلی مرغوب

پارچه مبلی به دلیل استفاده مکرر و نشستن بر روی آن باید دارای یک سری از مشخصات ویژه باشد تا بتواند نقش مفیدی در زیبایی و ماندگاری مبل داشته باشد. برخی از این مشخصات در یک پارچه مبلی مرغوب به طور خلاصه به قرار زیر است :

  • این پارچه دارای تراکم الیاف بالایی است و میزان تار و پودر در آن بیشترین مقدار ممکن است به همین دلیل دچار حالت نخ کش شدن نمی گردد.
  • این محصول دارای کمترین میزان پرز دهی است و این مساله به خصوص در پارچه مبلی مخمل که ارتفاع پرزها بیشتر است دارای اهمیت زیادی است.
  • قابلیت شستشو در این پارچه زیاد است و به دلیل نفوذ رنگ در عمق الیاف پارچه از ثبات رنگ بسیار بالایی برخوردار است که در اثر شستشو و نور خورشید دچار رنگ پریدگی نمی شود.
  • این پارچه در ضخامت های مناسب تولید می شود و به این ترتیب هم باعث نرم شدن آن می شود هم این که ماندگاری آن را بالا می برد.

تولید کنندگان پارچه مبلی مرغوب

تولید کنندگان پارچه مبلی مرغوب تولید کنندگان پارچه مبلی مرغوب اقدام به تولید و توزیع پارچه مرغوب و با کیفیت مبلی در کشور نموده اند و می توانند بخشی از نیاز صنعت مبلمان به این محصول را به خوبی تامین نمایند. تولید پارچه مبلی از انواع الیاف طبیعی و مصنوعی انجام می گیرد تا حق انتخاب بیشتری را در اختیار خریداران قرار دهد.

این تولید کنندگان انواع مختلف این پارچه را در همین وب سایت و بخش محصولات به نمایش گذاشته اند تا به این ترتیب خریداران بتوانند بر اساس سلیقه و نوعی مبلی که قصد ساخت آن را دارند پارچه مورد نظر را انتخاب کنند و با چند کلیک ساده آن را سفارش دهند.

برای ارتباط آنلاین با این تولید کنندگان می توان از طریق لینک شبکه های اجتماعی که در وب سایت آمده است به طور مستقیم با آنها صحبت نمود و اطلاعات لازم در مورد انواع این محصولات و قیمت روز آنها را به دست آورد و در صورت تمایل سفارش ا از همین طریق اعلام کرد.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید