مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

خرید مستقیم تاب ریلکسی طرح مونیخ

آنچه در این مقاله می خوانید ...

تاب ریلکسی طرح مونیخ چه ابعادی دارد؟توزیع کننده عمده تاب ریلکسی طرح مونیخ

خرید مستقیم تاب ریلکسی طرح مونیخ توسط خریداران در این فروشگاه با کیفیت بالا و قیمت مناسب انجام می‌شود به همین دلیل امروزه بیشتر افرادی که قصد خرید این نوع تاب را دارند برای خرید کلی این محصولات به این مرکز فروش مراجعه می‌ کنند تا بتوانند خریدی مقرون به صرفه از لحاظ اقتصادی داشته باشند که خرید عمده این تاب ها از لحاظ اقتصادی برای خریداران مقرون به صرفه تر می گردد.

خرید مستقیم تاب ریلکسی طرح مونیخ

تاب ریلکسی طرح مونیخ چه ابعادی دارد؟

تاب ریلکسی طرح مونیخ چه ابعادی دارد؟ ابعاد تاب ریلکسی بسیار زیاد می باشد و این محصولات معمولاً در طرح های متفاوتی تولید می گردند و دارای زیبایی خاص و منحصر به فردی می باشند. این نوع تاب ها دارای رنگ های کوره ای بوده و با استفاده از نخ های ابریشم درجه یک بافته می شوند و می توانند تا وزن ۱۲۰ کیلو را تحمل نموده و در برابر فشار مقاومت بالایی داشته باشند.

ضمن اینکه باید بدانید علمک استفاده شده در ابعاد مختلف این کالا بسیار ضخیم می باشد و نوع نشیمنگاه این تاب نیز در اندازه های بزرگی است و تا وزن ۱۰۰کیلوگرم را به راحتی تحمل می کند. این کالا در ابعاد ۱۳۰ در ۱۰۰سانتی متر ساخته می‌شوند و دارای طرح های زیبا و خاص می باشند.

همچنین باید عنوان شود درون این کالاها از پارچه های مخمل با الیاف توپی پوشانده می‌ شود که بیشتر این محصولات براب فضای داخلی منزل طراحی می گردند و دارای سبک خاصی می باشند.

در بین انواع مختلف این کالا تاب ریلکسی طرح مونیخ بیشترین میزان استفاده را دارد این کالاها به راحتی در سالن پذیرایی و نشیمن قابل استفاده می باشند، معمولا این تاب‌ های ریلکسی دو متر قد داشته و پایه متحرک دارند که به راحتی حمل و نقل شده و جابجا می شوند.

توزیع کننده عمده تاب ریلکسی طرح مونیخ

توزیع کننده عمده تاب ریلکسی طرح مونیخ پخش تاب ریلکسی طرح مونیخ توسط توزیع کننده اصلی این کالا با قیمت مناسب انجام می‌ شود به همین دلیل امروزه بیشتر عمده فروشی های این نوع تاب برای خرید کلی این محصولات به این مرکز مراجعه می‌ کنند تا بتوانند کالای درجه یک را با قیمت مناسب خریداری نمایند‌.

همچنین باید عنوان شود که خرید عمده تب از این مرکز می‌ تواند از لحاظ اقتصادی مقرون به صرفه‌تر باشد به این خاطر که فروشندگان گاهی اوقات بر روی نرخ فروش عمده این کالا تخفیفاتی را به مشتریان ارائه می‌ دهند و همین امر در کاهش قیمت‌ این محصولات تاثیر چشمگیری دارند.

تولید این کالا توسط تولیدکنندگان داخلی به صورت انبوه انجام می‌شود به همین دلیل سالانه تعداد بالایی از آن ها به بازارهای بین‌المللی نیز صادر شده و سبب سودآوری بالایی برای کشور می شود.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید