مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

شرکت توزیع تاب ریلکسی مدل کاموایی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

انواع مختلف تاب ریلکسی موجود در بازارقیمت فروش تاب ریلکسی مدل کاموایی

تاب ریلکسی مدل کاموایی نوعی تابع آماده می‌باشد که از بهترین الیاف تولید می گردد این نوع از تاب در فضاهای باز و آپارتمانی قابل استفاده می باشد و دارای یک پایه متحرک می باشد به همین دلیل می توان به راحتی آن را در محیط موردنظر قرار داد.

شرکت توزیع تاب ریلکسی همواره مدلهای جدیدی از این گونه تاب ها را در شکل های متنوع به صورت عمده و تکی با قیمتی مناسب عرضه می کند.

شرکت توزیع تاب ریلکسی مدل کاموایی

انواع مختلف تاب ریلکسی موجود در بازار

انواع مختلف تاب ریلکسی موجود در بازار امروزه انواع مختلف تاب ریلکسی در بازار موجود می باشد که از نظر برخی ویژگی ها با هم تفاوت دارند. با وجود اینکه می توان این نوع از تاب ها را در محیط های مختلف قرار داد امروزه مشاهده می شود که استفاده از آنها افزایش پیدا کرده است و قابل استفاده برای کودکان و بزرگسالان می باشند و ایمنی بالایی دارند.

تاب ریلکسی دارای ساختاری به این شرح می باشد که برای تولید آن از کامواهای بسیار مقاوم و ضخیم استفاده می کنند که این کامواها دارای قابلیت شستشو می باشند و نسبت به آب و مواد شوینده استحکام بالایی دارند. بر روی آن یکسری کوسن وجود دارد که عمل نشستن را برای افراد راحت می کند و باعث می شود که فرد هنگام نشستن بر روی آن احساس خوبی داشته باشد.

این تاب ها اکثرا تک نفره می باشند و تحمل وزن های سنگین را هم دارا می باشند بیشتر افراد از آن برای استراحت کردن استفاده می کنند. انواع این تاب ها دارای استاندارد کافی از نظر ارتفاع و ایمن بودن می باشند و همچنین دارای صندلی هایی پشتی دار هستند که بسیار نرم و مقاوم می باشند.

استفاده از این نوع تاب ها همچون بسیاری از تخت خوابها و مبلمان بسیار رایج شده است و وسیله ای بسیار کاربردی برای زمان استراحت و مطالعه کردن می باشند.

قیمت فروش تاب ریلکسی مدل کاموایی

قیمت فروش تاب ریلکسی مدل کاموایی قیمت فروش تاب کاموایی بستگی به عواملی مهم همچون کیفیت الیاف بکار برده شده و استحکام تاب و روش فروش آن دارد بنابراین قیمت تمام گونه های این تاب ها یکسان نمی باشد و اختلاف قیمت در بین آنها مشهود است.

اگر تاب ریلکسی به روش مستقیم فروخته شود قطعا قیمت آن مناسب و به صرفه خواهد بود همچنین فروش عمده آنها نیز با قیمت عمده انجام می گیرد. در بازار فروش تاب های آماده ریلکسی همیشه مدلهای جدیدی از تاب موجود است که بنابر ویژگی هایی که دارند دارای قیمت های متنوعی هم هستند و انواع ارزان قیمت و گران قیمت در بین آنها وجود دارد لذا افراد می توانند مناسب با توانایی مالی خود تاب مناسب را انتخاب نمایند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید