مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

فروشنده پارچه پورشه خام

آنچه در این مقاله می خوانید ...

معرفی انواع پارچه پورشه خامقیمت پارچه پورشه خام

پارچه پورشه خام یکی از پرکاربردترین نمونه های پارچه است که در صنعت مبلمان سازی برای روکش مبل وتولید پرده بسیار کاربرد دارد و یکی از مدرن ترین نمونه های پارچه شناخته می شود که از فروش بالایی برخوردار است و به سبب همین فروش بالا، فروشندگان زیادی پا به عرصه گذاشته اند که تخلفاتی همچون فروش جنس نامرعوب را مرتکب می شوند از همین رو باید از فروشنده معتبر همچون مجموعه ما که برترین فروشنده پارچه پورشه در سطح کشور است، خرید نمایید.

فروشنده پارچه پورشه خام

معرفی انواع پارچه پورشه خام

معرفی انواع پارچه پورشه خام در عصر امروزه تمامی صنعت ها به اوج قدرت و پیشرفت خود رسیده اند که صنعت صنفی نیز از این قائده مستثنا نیست و با بهره‌گیری از بهترین نخ و الیاف به تولید انواع پارچه در مدل‌های گوناگون پرداخته است و به بازار عرضه می نماید.

پارچه پورشه خام یکی از رایج ترین نمونه های پارچه در صنعت صنفی شمرده می‌شود و با عالی‌ترین سطح کیفیت خود توانسته مورد پسند بسیاری از افراد برای تولید پرده های منحصر به فرد و همچنین روکش مبل قرار گیرد و در نتیجه از فروش بالایی برخوردار باشد.

پارچه پورشه دارای انواع مختلفی می باشد که در ادامه این بحث به شرح انواع آن می پردازیم.

معرفی انواع پارچه پورشه خام:

  • پارچه پورشه خام ساده: همانطور که از نامش مشخص است دارای طراحی ساده می باشد یعنی فاقد هرگونه هنرمندی همچون طرح گل یا… می باشد که با ساده بودن خود سبب شیک و زیبایی خارق العاده محصول می گردد.
  • پارچه پورشه خام طرح دار: این نمونه از محصول همانطور که از نامش مشخص است دارای طرح های مختلفی از جمله گل های برجسته، گل های بزرگ، گل های ریز و گل های رنگی می باشد که اغلب برای پرده کاربرد دارد و همچنین با جنس مخملی خود سبب ایجاد سایه ای زیبا می شود.

قیمت پارچه پورشه خام

قیمت پارچه پورشه خام با توجه به کیفیت و کارایی عالی و ثابت شده پارچه پورشه خام، هر روزه خرید این محصول از سوی طراحان مبل و تولید کنندگان پرده در حال افزایش است که سبب شده تا تولیدکنندگان نیز به افزایش تولید آن بپردازند و در قیمت های مختلف به بازار فروش عرضه نمایند.

برای برای اطلاع از قیمت پارچه پورشه خام با بالاترین کیفیت و داشتن زیبایی منحصر به فرد به صورت مستقیم از تولیدی، بدون خروج از منزل می توانید با شماره ای که در ادامه صفحه درج شده تماس حاصل فرمایید و ضمن مشورت با همکاران ما در حوزه فروش و اطلاع از قیمت پارچه خام در صورت تمایل ثبت سفارش کنید تا محصول را در کوتاه ترین زمان ممکن در محل مورد نظر تحویل گیرید.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید