مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

مرکز پخش پارچه مبلی شانل طرح دار

آنچه در این مقاله می خوانید ...

موارد استفاده از پارچه مبلی شانل طرح دارتولید پارچه مبلی شانل طرح دار

در زمان خرید مبل اولین چیزی که به چشم می خورد پارچه آن است که جنس و طرح آن مورد بررسی قرار می گیرد. اگر پارچه مبل جنس خوبی نداشته باشد سریع تر فرسوده و کهنه می شود و نمای کلی مبل را خراب می کند. یکی از مدل های با کیفیت پارچه مبلی شانل طرح دار است که دارای کرکی براق و نرم می باشد که با توجه به کیفیت و طرح های زیبایش مشتری پسند و پرطرفدار است.

مرکز پخش پارچه مبلی شانل طرح دار

موارد استفاده از پارچه مبلی شانل طرح دار

موارد استفاده از پارچه مبلی شانل طرح دار پارچه مرغوب و درجه یک شانل رنگ بندی زیادی دارد و در طرح های مختلف در بازار فروش وجود دارد. پارچه مبلی شانل کرک دار است و کرک آن نرم و براق است. این پارچه از نخ های طبیعی و مصنوعی مانند ابریشم, پنبه و آکرلیک بافته می شود.

این پارچه ها مشتری پسند و بازار پسند هستند که دلیلی جز کیفیت و زیبایی پارچه ندارد. هر دو طرف پارچه نرم و لطیف است و یک پارچه مناسب برای روکش ها و پارچه های مبل می باشد که ظاهری سلطنتی به مبل می دهد.

ضخامت پارچه بسیار مطلوب و محکم است استفاده از این پارچه در پارچه های مبلی یا پرده ها و رو میزی ها و رو تختی ها ظاهر خانه شما را لوکس و زیبا تر جلوه می دهد. این پارچه ها سه مدل دارند که نام این مدل ها شانل ساده, شانل طرح دار و شانل ترک است. مدل طرح دار آن بیشتر طرح گل می باشند.

این پارچه های طرح دار دیرتر کثیف می شوند که علت آن جنس و کیفیت آن است. در زمان شست و شو این پارچه باید با دستمالی نرم یا ابری نرم و کمی آب و شامپو آن را تمیز کرد و شست.

طرح های این پارچه بسیار شیک و زیبا هستند و طرح های آنها گل ها و تصاویر منحصربفرد شیکی هستند که به دکوراسیون و فضای خانه جلوه زیبایی می بخشند.

این پارچه از بهترین مواد و الیاف درجه بافته می شود و کیفیت بالایی دارد. طرح های گل پارچه شانل معمولا تک گل و چهارگل هستند. این پارچه ها در مدل, طرح و جنس و برن تفاوت دارند به همین دلیل قیمت هر کدام با دیگری متفاوت است.

تولید پارچه مبلی شانل طرح دار

تولید پارچه مبلی شانل طرح دار پارچه های رو مبلی شانل از نظر بافت بسیار متراکم هستند و همین امر دوام آنها را بالا می برد با توجه به ماندگاری خوب مدت زمان بیشتری برای مصرف کننده می مانند و دیرتر فرسوده کهنه می شوند و همین قضیه سبب می شود خرج کمتری برای مصرف کننده داشته باشد.

تولید پارچه شانل در کارگاه ها و کارخانه های ایرانی نیز صورت می گیرد و یکی از این مراکز تولیدی شهر یزد می باشد. پخش پارچه مبلی این محصول را با قیمتی مناسب به دست شما مشتری عزیز می رساند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید