مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

قیمت بهترین تاب ریلکسی پی وی سی

آنچه در این مقاله می خوانید ...

تحمل وزن تاب ریلکسیبازار صادرات تاب ریلکسی پی وی سی

تاب ریلکسی مدل عنکبوتی، یکی از محصولات بسیار جذاب و موردپسند برای استفاده در محیط های مختلف به شمار می آید که امروز در سراسر کشور ،توزیع این تاب درجه یک به وسیله بهترین توزیع کنندگان آن، به روش بسیار مناسبی در حال انجام می باشد و همواره این امر بخشی از نیاز افراد را در زمینه این محصول، به بهترین شکل ممکن تامین نموده است.

قیمت بهترین تاب ریلکسی پی وی سی

تحمل وزن تاب ریلکسی

تحمل وزن تاب ریلکسی انواع مختلف تاب ریلکسی در مراکز تفریحی و ویلا و حتی پشت بام می توانند مورد استفاده قرار گیرند و از نظر سن و سال محدودیت نمی شناسند. این تاب یک صندلی معلق بسیار هیجان انگیز است که باعث ایجاد حس آرامش و برطرف شدن استرس های روزانه می گردد.

این تاب دارای تحمل وزن مشخصی است و تحمل وزن تاب در انواع یک نفره و دو نفره کاملاً متفاوت است بنابراین قدرت تحمل وزن این تاب ها در محدوده خودشان است و در صورت خارج شدن از محدوده اغلب دایره ای احتمال افتادن آنها وجود دارد.

انواع تاب ریلکسی یک نفره در اشکال مختلف آن دارای تحمل وزن ۱۳۵ کیلوگرم هستند. قطر پایه در این تاب ۱۱۰ سانت یمتر و ارتفاع آن ها ۱۹۰ سانتی متر است. تحمل وزن تاب در نوع دو نفره اندکی بیشتر و به میزان ۲۵۰ کیلوگرم می باشد. در این تاب قطر پایه بیشتر و حدود ۱۴۰ سانتی متر است همچنین ارتفاع آنها نیز مانند تاب یک نفره ۱۹۰ سانتی متر می باشد.

بازار صادرات تاب ریلکسی پی وی سی

بازار صادرات تاب ریلکسی پی وی سی

صادرات تاب ریلکسی پی وی سی از بازارخوبی برخوردار است. این محصول در بسیاری از کشورهای همسایه به خصوص کشورهای حوزه خلیج فارس و همسایگان شمالی از بازار خوبی برخوردار است. این تاب قیمت مناسبی داشته و صادر کنندگان در شرایط کنونی که نرخ ارز های خارجی بسیار بالا می باشد می ‌توانند با تهیه آن در داخل کشور با قیمت ارزان و صادرات آن به دیگر کشورها و در فروش با ارزهای خارجی سود مناسبی به دست آورند.

از این رو، امروزه محصولات و وسایل مختلفی در زمینه این نیاز افراد تولید شده است که مبل سلطنتی ملایر، یکی از نمونه های بارز و شیکی به شمار می آید که علاوه بر اثرات روانی و حس خوبی که بر روی افراد بر جای می گذارد، استفاده از آن موجب می شود که یک دکوراسیون زیبایی را ایجاد نماید.

بازار صادرات تاب مذکور در سال های اخیر رونق زیادی یافته است و افزایش نرخ ارز به این روند کمک زیادی نموده است. صادرات این محصول می تواند برای تولید کننده داخلی و صادر کننده ایرانی بسیار مناسب باشد و باعث رونق تجارت و کسب و کار هر دو شود بنابراین بازاریابی برای این محصول در کشور های خارجی گزینه مناسبی برای کسانی است که در زمینه صادرات انواع کالاهای لوکس و لاکچری فعالیت دارند.

آقای ایران مهر

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

جهت خرید و فروش این محصول می توانید با ما در ارتباط باشید:

مشاور فروش: مهندس مبارکی

راه های ارتباطی:

phone icon شماره تماس: 09129675260

whatsApp icon پاسخگویی واتساپ: کلیک کنید

telegram icon تلگرام: iranasofa_com@

instagram icon اینستاگرام: iranasofa_com@

instagram iconتوییتر: iranasofa@

instagram iconفیسبوک: iranasofa@

email icon ایمیل: mailto:info@iranasofa.com

مجموعه ایرانا مبل شما را به خرید بهترین محصولات مبلمان راحتی و صندلی های آویز و تابی دعوت می نماید.
کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

Call Now Buttonتماس بگیرید